.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال كنسولگري قزاقستان به مازندران
سفير قزاقستان امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد.مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال ...
انتقال كنسولگري قزاقستان به مازندران

سفير قزاقستان در كشورمان با بيان اينكه تعاملات اقتصادي مازندران و قزاقستان جز ارتباطات پيشرو به شمار مي‌رود از انتقال كنسولگري قزاقستان از مشهد به استان مازندران خبر داد.    
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، اوتمبايوف امروز به اتفاق جمعي از كاركنان و وابستگان بازرگاني سفارت اين كشور در دفتر كار استاندار مازندران حاضر شد و افزود: اجلاس وزراي خارجه كشور‌هاي حاشيه درياي مازندران نشانگر افزايش سطح مناسبات و فرصتي براي حل مسائل حقوقي درياي مازندران است.

وي افتتاح دفتر كنسولگري قزاقستان در مازندران را تصميم بسيار خوبي عنوان كرد و اظهار داشت: با اين كار تعامل تجار مازندراني و قزاقستاني بيشتر خواهد شد.

اوتمبايوف از مشاركت فعال مازندران در ايجاد شهرك صنعتي، ترمينال و مركز سرد‌خانه براي نگهداري ميوه در بندر اوكتائو اين كشور خبر داد و خاطر‌نشان كرد: رونق اقتصادي دو كشور از مهم‌ترين اهدافي است كه توسط مسئولان پيگيري مي‌شود.

وي ايران و به وِيژه قزاقستان را شريك تجاري خوب براي قزاقستان عنوان كرد و ادامه داد: كشور ما براي ساخت پروژه‌هاي مختلف سوآپ گندم در مازندران آمادگي كامل دارد.

سفير قزاقستان در ايران با اشاره به مبادلات تجاري دو كشور از احداث خانه تجاري اين كشور در مازندران خبر داد و تصريح كرد: طرح ترمينال نكا، سرمايه‌گذاري براي ساخت سيلو و ساخت شهرك‌هاي مشترك صنعتي از طرح‌هاي است كه كشور قزاقستان براي شروع آمادگي كامل را داراست.

استاندار مازندران نيز در اين جلسه سطح تعاملات تجاري، صنعتي و بازرگاني دو كشور ايران و قزاقستان را رو به رشد خواند و گفت: وجود بنادر امير‌آباد در مازندران و اوكتائو در كشور قزاقستان پيوند اقتصادي را توسعه مي‌دهد.

ابوطالب شفقت به همسايه‌هاي مهم كشور قزاقستان نظير كشور چين و روسيه اشاره كرد و از افزايش همكاري در زمينه‌هاي گل و گياه، ميوه و تره‌بار و صنايع تبديلي خبر داد.
وي ضمن اعلام آمادگي براي توسعه همكاري‌هاي تجاري مازندران و قزاقستان خواستار راه‌اندازي پرواز قزاقستان به استان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.